zaterdag 5 juli 2014

Vakantie Overijsel (en nog wat)


Leuk!!!!!!!! we gaan op vakantie!!!!!!!!
Madelief Lily en Ik mochten nog even PeppaPig kijken!
Toen................... Gingen we WEG.
Hier zie je een stukje van de routebeschrijving:
Even naar Google maps(<:

Bij Ambt Delden gingen we een weekend (van vrijdag t/m maandag) slapen. Ik veel vriendinnetjes gemaakt.
Antje Loesje Stijntje en Bettie (bedachte namen hoor!)
Dat was een conferentie die Heartcry hete.
Toen gingen we naar een vakantie huisje in Hellendoorn heerlijk aan de bosrand (Van landal landgoed )
Daar heb ik één vriendinnetje gemaakt ze hete Tientje (ook een niet echte naam bedacht)
Oké hier heb je wat uitjes:
We gingen naar een hele oude kerk om te bezoeken
Vlak daarnaast was een ijs en bakkerij museum daar zijn we ook geweest!
Met een heerlijk ijsje nog deed het ons goed !!
Een dag later gingen we fietsen huren we gingen een heel stuk fietsen!
Van landal naar het natuurdiorama!
DAT IS IN TOTAAL....................... 
24 KILOMETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En of het lukte om zover te fietsen vraag je je misschien af maar het lukte!!!
En onderweg zagen we heerlijke bosbessen hangen.
Dat was smullen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In het Natuurdiorama zagen we vechtende herten
En we zagen baby hertje een korhoen en een vos die ze wilde pakken! (en opvreten!)
We zagen 2 elanden met een jager in de sneeuw
Zeehonden Ganzen Vleermuizen En nog veel meer dieren.
We hadden ook een speurtocht te doen
IK HAD ALLE VRAGEN GOED!!!!!!!
Er was veel te zien bij het natuurdiorama het was er LEUK!!
Er  was bij landal ook een zwembad.
Hier zijn wij in Ambt Delden  ik op weg naar het waterspektakel!


Hier duik ik bij het waterspektakel het water in.

Niet te geloven! ik heb met m'n groepje goud gewonnen en bijzonder m'n zus madelief heeft zilver!!!!
En Goodby Ambt Delden (ik ga met m'n familie naar landal)  


Er waren 3 speeltuinen bij landal!


Kennis maken met landal
  

Heeeeeeeeeeeeeej ik ben bij het speelbos met m'n familie 









Canadese begraafplaats

Bakkerij en ijsmuseum 

Hier fietsen wij naar het natuur diorama




Lekker!!!

Kijk!!!!!!!!!! hij eet voer van m'n hand

Konijntje in de achtertuin

 En hier zijn wij bij de... !!!!!!

Ik slinger als een aap!

Loslopende doodshoofdaapjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten